Це розкішне купе не буде випущено у виробництво, але це новий вигляд майбутніх Buicks незалежно від трансмісії
Electra — це назва з минулого Buick, і протягом багатьох років вона була прикріплена до чотирьох виставкових автомобілів. Отже, коли GM нещодавно зареєструвала торгову марку Buick Electra і почала застосовувати її до електричних концептів, представлених у Китаї, ми припустили, що скоро буде оголошено про серійну модель електричної Electra. Ми були майже праві. GM настільки подобається ця назва, що в майбутньому її використовуватимуть для ВСІХ електричних Buicks, а потім буквено-цифрову. Buick також підтверджує свої плани, кажучи, що перший електромобіль для Північної Америки вийде на ринок у 2024 році, а до 2030 року вся лінійка Buick буде складатися з електромобілів, точніше Electras.
Перший EV – позашляховик. У 2020 році GM показав нам пару компактних позашляховиків з тією ж колісною базою, але один кросовер був нижчим, більш спортивним і схожим на седан, орієнтованим на одиночних і парних. Другий позашляховик сидить вище з більшим вантажним простором для сімей. Ми думаємо, що вищий позашляховик першим вийде на ринок. Тим часом ми все ще побачимо кілька нових Buicks з двигунами внутрішнього згоряння — подумайте, принаймні, один маленький кросовер. Суббренд Avenir з топовою комплектацією продовжить пропонуватися з електромобілями.
І все вищезгадане, незалежно від трансмісії, матиме новий вигляд, сформований концептом Buick Wildcat EV, розкішним купе 2+2, представленим сьогодні з новим обличчям і формою Electras. Це надзвичайно приголомшливо, і це нам боляче, оскільки це дизайнерське дослідження, а не попередник серійного автомобіля. Протягом багатьох років Buick дражнив нас багатьма красивими концепціями.
Наступного року два звичайних Buick з новим виглядом
Перші два нових серійних позашляховика з двигуном внутрішнього згоряння та в стилі Electra будуть показані пізніше цього року та з’являться в дилерських центрах наступного року як моделі 2024 року. Чиновники не сказали, чи будуть нові таблички на обох. Тож, хоча сам Wildcat навряд чи вийде у виробництво, цей концепт вважається одним із найважливіших презентацій Buick, який відкриває шлях до зміни дизайну та стилю бренду.
Оновлення логотипу Buick Tri-Shield
Wildcat носить новий триколірний значок Buick з підсвічуванням — перша значна зміна емблеми з 1990 року, а триколірний щиток залишає решітку радіатора й тепер встановлено на передній панелі. Це практичний крок, оскільки решітки радіатора розвиваються або можуть повністю зникнути на електромобілях, каже Тереза Пінаццо, менеджер з дизайну екстер’єру та інтер’єру Wildcat. Другий логотип прикрашає задню частину.
Горизонтальні фари також встановлені вище, а світлодіодні ліхтарі мають послідовність пробудження/привітання, що стало сучасною тенденцією, але в Buick динамічний танець світла є більш консервативним прийомом, ніж драматичні світлові шоу на інших автомобілях, таких як Cadillac Lyriq 2023 року.
Дика кішка має низький рот і нахилений вперед ніс. Концепт має довгий капот для вражаючих пропорцій, бажане видовище, оскільки автовиробники скорочують капоти на електромобілях для кращої аеродинаміки: яскравим прикладом є електричний седан Mercedes EQS, який відмовився від класичних довгих капотів, якими відомий Mercedes. Пінаццо каже, що збереження довгих капотів на електричних Б’юїках залежатиме від автомобіля. Якщо зосередитися на позашляховиках, питання може бути спірним.
Wildcat має довгий плавний кузов (на концепті немає дверних ручок) з опуклими кутами, увігнутими боками та похилою лінією даху, яка привертає увагу до задніх ліхтарів. Великий люк із затемненого скла та стрімка лінія даху надають йому містичності спортивного автомобіля. Купе їздить на 22-дюймових колесах із 18 спицями — у стилі турбіни — відроджуючи дух шоу-кара Wildcat 1954 року.
У верхній частині даху «Buick» написано новим, більш витонченим шрифтом. На нижній панелі є ще один значок: Ultra Cruise, в очікуванні майбутніх моделей має останню систему допомоги водієві GM без використання рук.
Зайдіть у концепт Buick Wildcat EV
Двоє витягнутих дверей відкриваються традиційно, але частина даху над ними також піднімається для збільшення простору для голови та полегшення входу. Пам’ятайте, це концепція. Ось чому він також має камери заднього виду для бічних дзеркал. Усередині є плаваючі елементи, включаючи овальну панель приладів, дві третини якої займає один сенсорний екран. Він закінчується перед пасажиром, який стикається з відкритим багажним відділенням для кращого повітряного потоку та комфорту в салоні. Центральна консоль також рухається від панелі приладів до задніх сидінь.
Wildcat має чотири скульптурні сидіння, які тримають пасажирів. У футуристичних підголівниках і по всій кабіні використано гарне акрилове оздоблення, а також шліфований і полірований алюміній по всій кабіні. Підлога покрита килимом Legato Green, що контрастує з яскраво-помаранчевими ременями безпеки.
Команда дизайнерів шукала натхнення у фотографіях попередніх Wildcats; перший демонстраційний автомобіль Wildcat був представлений у 1953 році, а потім концепції в 1954, 1955 та 1985 роках. Центр спадщини General Motors позичив їм справжній Wildcat '54, розроблений під керівництвом легендарного Harley Earl, на пару тижнів, щоб ознайомитися з ним. Команда Buick вивела Wildcat 54 року на вулицю та поставила його біля глиняної моделі нової концепції.
За словами Пінаццо, було щось в оптимізмі цієї ранньої моделі, що надихнуло команду. Це надихнуло ескіз, який призвів до купе Wildcat, навіть вважалося, що це не стиль кузова для бренду в майбутньому. З його драматичними пропорціями купе вважалося ідеальним полотном для майбутньої мови дизайну, каже вона.
Ми не очікуємо, що купе вийде на ринок. У Північній Америці Buick скоротили до бренду, який випускається виключно позашляховиками, і це пошириться на епоху електрики. Але керівники кажуть, що не варто виключати додаткові типи фігури в майбутньому — тільки не в найближчому майбутньому.
Переосмислення Buick для епохи електрики
Все це означає переосмислення Buick для епохи електрики, яка, за словами менеджера з маркетингу бренду Роба Петерсона, є ідеальним переходом для бренду преміум-класу, який вже має «тишу» як перевагу. Майбутні електромобілі матимуть технологію, розроблену для створення спокійного салону, де біометричні датчики в автомобілі можуть виявляти підвищений пульс водія та підвищений рівень стресу, а автомобіль може автоматично реагувати за допомогою режиму Zen Mode, який приглушує освітлення салону, активує масаж сидінь. , розсіює запахи ароматерапії та відтворює заспокійливу музику.
Buick продовжуватиме слідувати дещо іншим шляхом у Китаї та Північній Америці. У Китаї є власні унікальні продукти на ринку, включаючи електромобілі Velite 5, 6 і 7, а також електричний багатоцільовий автомобіль Buick GL8, який додає GL8 Century з новою мовою дизайну, яку демонструє Wildcat.
Також нещодавно представлено для Китаю: більш готовий до виробництва концепт Electra-X, кросовер із новими стилістичними елементами та використанням системи керування акумулятором Ultium від GM. На автосалоні в Пекіні 2020 року компанія Buick показала концепт Electra, який не є попередником Electra майбутнього. До 2025 року Buick матиме п’ять електромобілів для китайського ринку з різними варіантами кузова, включаючи седани, позашляховики, кросовери та багатоцільові автомобілі.