Конкуренція не зменшується, як і електричний пікап Ford F-150 Lightning.
ЩО ЦЕ: потужна версія повнорозмірного електричного пікапа Ford F-150 Lightning, яка приносить ім’я Raptor і швидкісні перегони по пустелі в електричне майбутнє Ford.
ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО: Raptor був благом для лінійки F-150, підвищуючи продажі та імідж відтоді, як у 2010 році Ford представив вантажівку, натхненну Baja. Тож чому б вам не взяти гарячий F-150 Lightning і не дати йому Raptor лікування, щоб тримати речі шипіючими—як тільки Ford наздожене всі замовлення на звичайну Блискавку? F-Series є перлиною корони Ford, і навіть незважаючи на те, що Lightning має чудові характеристики, конкуренція є жорстокою. Дійсно, серед власників вантажівок найбільше хвастощів, а це означає, що Ford потребує ще кращих характеристик у майбутньому, щоб зберегти лідерство в сегменті.
ПЛАТФОРМА ТА СИЛОВІ ТРАНСМІСЦІЇ: враховуючи величезний попит, на задоволення якого потрібен час для початкового Lightning, Ford може дозволити собі дочекатися наступного покоління повнорозмірного електричного пікапа на новій спеціалізованій платформі EV, призначеній для Raptor. Ford також може дозволити собі почекати, тому що Lightning вже налаштовано на 580 кінських сил і 775 фунт-фут крутного моменту, що означає, що він перевершує нинішнє третє покоління Raptor, який має 450 к.с., 510 фунт-фут подвійного двигуна. турбо V-6.
Це може змусити вас задуматися, навіщо Lighting взагалі потрібен високопродуктивний Raptor, особливо враховуючи Raptor R з двигуном V-8, газову вантажівку, розроблену для боротьби з Ram потужністю 702 к.с. і 650 фунт-футів. 1500 TRX. Але Lightning Raptor доведеться відбивати зростаючу кількість електричних пікапів із вражаючими характеристиками.Щоб носити ім’я Raptor, Lightning має слідувати рецепту перших двох поколінь, що означає м’язисті розширені крила, хоч і застосовані до корпусу Lightning, який більше орієнтований на аероплани. Очікуйте характерний дизайн фар і решітки радіатора, а також модифікації підвіски, щоб зробити вантажівку здатною їздити по пустелі, включаючи більший хід коліс і амортизатори Fox.
Ford також планує ще одну абсолютно нову електричну серію F. Компанія, швидше за все, скорочується — генеральний директор Ford Джим Фарлі наразі виключив електричні F-250, F-350 або F-450. Найбільш логічним є F-100 середнього розміру, розміром з Ford Ranger, який знаходиться в сегменті, який продовжує набирати популярність. У якийсь момент також з’явиться електрична версія Ford Maverick, невеликого лайфстайл-пікапа на базі автомобіля, доступного зараз із гібридною силовою установкою. Але ми вважаємо, що це все далі, враховуючи його роль як доступного автомобіля початкового рівня для бренду, який більше не має автомобілів початкового рівня. Зрештою, Maverick має найменше спільного з повнорозмірним сімейством F-Series з корпусом на рамі; вантажівка на базі автомобіля використовує ту саму платформу, що й Ford Bronco Sport і Escape. Компанія Ford заявила, що у 2025 році буде виготовляти електричні вантажівки F-серії наступного покоління в Blue Oval City, новому виробничому комплексі, який будується в Стентоні, штат Теннессі.