Новий вигляд, більші екрани та перший у цьому сегменті круїз-контроль Lincoln Active Glide з гучним зв’язком підвищують привабливість.
У переповненому та зростаючому класі розкішних компактних позашляховиків немає місця для копійок, тому лише через три роки поточного виробництва Corsair отримує значні інвестиції від свого виробника Lincoln. Позашляховик початкового рівня Lincoln Corsair, який отримав популярність, отримав декілька практичних технологій від дорожчих Lincoln, у тому числі систему очищення салону Auto Air Refresh від твердих частинок у середньорозмірному Aviator, і систему Hands-Free Highway Lincoln Active Glide (Ford BlueCruise). допомога водієві від Navigator max-profits.
Передню частину Corsair було ґрунтовно оновлено, включаючи нові фари з денними ходовими вогнями у формі крила, які складаються зі світлодіодів, які створюють невелику вітальну анімацію «Обійми Лінкольна». Нові дизайни решітки радіатора «водоспад» включають контури зірок Лінкольна, які тепер прикривають аварійну балку бампера. У базових комплектаціях ці зірки утворюють порожнечі в решітці. Верхні планки виступають уперед суцільними контурами зірок Лінкольна, виконаними в суцільному глянцевому чорному кольорі або прикрашені яскравим або атласним покриттям, нанесеним гарячим тисненням, залежно від комплектації.
Пакет із затемненою обробкою та колісними дисками тепер буде доступний для кількох комплектацій. Доступні два нових дизайни коліс у кожному з трьох розмірів діаметром 18, 19 або 20 дюймів. Додано два нових кольори: Whisper Blue (який спочатку виглядає неметалевим, а потім розкриває перламутрові лусочки під прямим освітленням) і Crystal Red темно-бордовий металік. Як і раніше, Lincoln не позначає свої комплектації, але модель Grand Touring AWD, що підключається, вирізняється синім написом «CORSAIR» і синім фоном для зірки решітки.Базовий цифровий екран панелі приладів збільшується з 10,1 до 12,3 дюйма, і Lincoln демократизує свій найбільший 13,2-дюймовий центральний сенсорний екран у всьому автопарку, тому він справді виглядає великим у скромному розмірі Corsair. Інформаційно-розважальна система, яка працює на цьому екрані, заснована на Ford Sync 4, тому її можна оновлювати по повітрю та підтримує бездротові функції Apple CarPlay і Android Auto. Нижній півдюйма екрана назавжди призначений для керування системою вентиляції, вентиляції та кондиціонування повітря, жорсткі кнопки для яких раніше кріпилися до більшого виступу язика, що ширяє над центральною консоллю. Їхнє переміщення дозволило зменшити цю функцію, звільнивши місце для переміщення зарядного пристрою бездротового пристрою з відсіку центрального підлокітника до закритого відсіку, де водій може його бачити. Для тих, хто віддає перевагу дротовому з’єднанню, той самий ящик містить роз’єми USB-A або -C.
Оскільки унікальні торгові пропозиції доступні в переповненому сегменті, як-от розкішні компактні позашляховики, круїз-контроль із повним вільним використанням рук є гіршим. Тепер сертифікована для використання на 130 000 миль розділених автомагістралей з обмеженим доступом, система Lincoln Active Glide у топовому Corsair не матиме конкуренції. Електричний Cadillac Lyriq, ймовірно, стане наступним за доступністю розкішним позашляховиком із подібними технологіями (Super Cruise від GM). Його функцію допомоги утриманню смуги руху також оновлено цього року, використовуючи інформацію з моніторів сліпих зон, щоб застосувати крутний момент керма, щоб запобігти повороту в інший автомобіль.
Покупці автомобілів Reserve і Grand Touring тепер можуть вибрати оббивку Eternal Red на сидіннях і нижній панелі приладів, замінивши оригінальну Beyond Blue.Дверні панелі просто мають червоні шви на чорному, щоб уникнути вигляду «Вічного Борделло». Варіанти оздоблення приладової панелі включають дерево, два нових варіанти алюмінію з геометричною щіткою (більш стильний варіант Pista є ексклюзивним для червоного інтер’єру) або алюмінієву плівку, крізь яку може світити навколишнє освітлення вночі.
Переглядів силової установки небагато, і їх майже неможливо помітити в технічних характеристиках, але базовий 2,0-літровий двигун EcoBoost Turbo I-4 є новим для Corsair і Escape на 2023 рік, і, як повідомляється, він вважається найчистішим бензиновим двигуном Ford за всю історію. Потужність залишилася незмінною порівняно з минулорічним 2,0-літровим двигуном при 250 к.с. і 280 фунт-фут, і EPA ще не оцінило, як ця рекордна чистота впливає на миль на галлон. 2,5-літровий повнопривідний гібрид, представлений минулого року (з заднім приводом лише з електроприводом), залишився без змін, тоді як 2,3-літровий знято з виробництва.