Вбудоване підключення 5G робить це найпотужнішим, найкращим підключенням і програмно-визначеним автомобілем з усіх.
Важкі вантажівки Ford завжди працювали так само важко, як будь-хто інший, і тепер Ford F-Series Super Duty 2023 року отримав необхідні інструменти, щоб мати можливість працювати розумніше, ніж будь-коли раніше. Такі інструменти, як підключення до хмари 5G, нова система інтеграції Pro Upfit, попередження про крадіжку причепа, Pro Power Onboard тощо.
Перший пікап: підключення 5G
Перехід від 3G, 4G і всіх попередніх G до 5G є більш серйозною проблемою, ніж може здатися. Це не просто випадок відключення модему 4G і підключення модема 5G. Обсяг і характер комунікацій 5G дозволяють потрібні нові антени, нова електрична архітектура — роботи. Але ця зміна допомагає «забезпечити майбутнє» Ford F-Series Super Duty 2023 року до такої міри, як це було неможливо досі уявити. Використовуючи високопродуктивну мережу 5G від AT&T, вантажівка зможе самостійно повідомляти про великі чи малі несправності чи збої, що має допомогти мінімізувати час простою на діагностику та ремонт. Ця система гарантуватиме, що такі функції, як Trailer Navigation, завжди матимуть найновіші картографічні дані, вона дозволить додавати нові функції та функціональні можливості для самої вантажівки, покращить інструменти керування автопарком Ford Pro та зробить завтра можливим те, чого ми можемо не зробити. навіть уявити сьогоднішній день.
Система інтеграції Pro Upfit
Новий модуль, інтегрований в електричну архітектуру, надає модернізаторам — компаніям, які виробляють снігоочисні машини, спеціальні кузови, підйомники тощо для вантажівок F-Series Super Duty — доступ до протоколу SAE J1939.Цей протокол надає ретельно контрольований доступ до певних функцій автомобіля, а в деяких випадках дозволяє керувати зовнішніми функціями через екран інформаційно-розважальної системи автомобіля. Це означає, що на головному екрані можна керувати функціями кузова евакуатора, стробоскопами, замками на спеціальному кузові вантажівки тощо. Це також забезпечує функції безпеки, як-от запобігання виходу з стоянки, коли ліфт піднято. Шість допоміжних перемикачів на верхній консолі все ще включені, і вони все ще під’єднані до тупорізаних проводів у моторному відсіку, що полегшує установку аксесуарів своїми руками для елементів, для яких не потрібен J1939.
Попередження про крадіжку трейлера Pro Telematics
Щоразу, коли причіп під’єднується через семиконтактний роз’єм, вантажівка постійно контролює безперервність ланцюга — навіть коли запалювання вимкнено. Якщо хтось від'єднає джгут проводів причепа (або переріже шнур), клієнти, які обрали підписку на Ford Pro Telematics, отримають сповіщення про можливу крадіжку. Та сама система попередить власників або менеджерів автопарку про будь-які впливи на автомобіль або будь-які спроби його відбуксирувати. Ця система також може запобігти запуску вантажівки поза дозволеними годинами роботи парку.
2-кіловатна професійна потужність на борту
Ось ще одна функція F-150, яка переходить на Super Duty. Як і на півтонних вантажівках, Pro Power Onboard має перетворювач постійного струму в постійний і буферну батарею, яка дозволяє вантажівці забезпечувати допоміжну потужність 2 кВт, коли автомобіль увімкнено (за допомогою функції автоматичної зупинки/запуску, двигун може циклічно вмикатися та вимикатися, коли ця функція використовується, тому він повинен залишатися на відкритому повітрі).Ми з нетерпінням чекаємо звітів про нові та інноваційні функції, які Ford мріє надати власникам Ford F-Series Super Duty 2023 року випуску в найближчі роки.