Цей субкомпактний автомобіль менш дорогий, ніж його попередник, схожий на свого побратима Blazer.
Ось те, що ви не часто побачите у 2022 році, коли в середньому новий автомобіль коштує 48 000 доларів США: перероблений автомобіль із нижчою роздрібною ціною, ніж модель, яку він замінює. І все ж ось Chevrolet Trax 2024 року, який протистоїть галузевим тенденціям, оскільки він дешевший за старий Trax. Зі стартовою ціною 21 495 доларів Trax другого покоління буде дешевше свого попередника на 1 400 доларів, або на шість відсотків, коли він надійде в продаж навесні 2023 року.
Запитайте команду Chevy Trax про інфляцію, і вони розкажуть вам, як їх нова дитина зросла у більший субкомпактний позашляховик, а не зросла ціна. Модель 2024 року на 11 дюймів довша та на два дюйми ширша, а лінія даху на чотири дюйми нижча, ніж у попереднього автомобіля. Трансформація дизайну, яка виникла в результаті, є радикальною — нинішній Trax має пропорції пельменів і загальний вигляд, який кричить про «прокат автомобіля». Новий автомобіль із елементами стилю, натхненними Chevrolet Blazer, виглядає спортивно та свіжо. Сплеск зростання також робить чудеса з корисністю. Розтягнення колісної бази на шість дюймів додає три дюйми місця для ніг на задніх сидіннях, а об’єм вантажу збільшується з 18,7 до 25,6 кубічних футів.
Якщо Chevy продає більше автомобілів за менші гроші, безумовно, має бути якась заковика, чи не так? Відповідь на це запитання ховається під капотом, де Trax міняє свій рядний чотирициліндровий двигун потужністю 155 к.с. з турбонаддувом на 1,2-літровий трициліндровий двигун із турбонаддувом, який видає 137 кінських сил і крутний момент 162 фунт-фут. Шестиступінчаста автоматична коробка передач моделі 2024 року заощаджує вагу та вартість порівняно з дев’ятиступінчастою автоматичною та безступінчастою коробкою передач, які пропонувалися раніше.Повний привід також більше не доступний; всі моделі 2024 року будуть передньопривідними. Передні драйвери в цьому сегменті не зовсім рідкість. Не дивіться далі, ніж Nissan Kicks, Hyundai Venue і Kia Soul.
Однак не робіть поспішних висновків щодо відключення електроенергії. Сет Валентайн, менеджер з розробки програми для Trax, каже, що незважаючи на 18-сильний удар, час розгону Trax 0-60 миль/год покращується на цілу секунду. Якщо наші тестові цифри підтвердять, що це правда, некваплива середина дев’ятисекундної перетасування стане більш стерпною восьмисекундною прогулянкою.
Валентин також зазначає, що інженери покращили якість перемикання передач і швидкість перемикання передач, одночасно підвищивши показники економії палива на невизначену суму. Стандартне активне шумозаглушення також має допомогти приборкати будь-які погані вібрації від трициліндрового двигуна.
Низька початкова ціна Trax не обійдеться без кількох жертв. Базова модель оснащена сталевими дисками та зовнішніми дзеркалами без підігріву, хоча вона включає надзвичайно важливий 8,0-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи з бездротовою сумісністю з Apple CarPlay та Android Auto. Кожен Trax також оснащений автоматичним екстреним гальмуванням, автоматичним дальнім світлом і системою допомоги у смузі руху.
Витратьте трохи більше чеддера, і Chevy додасть більше зручностей, не руйнуючи цінності пропозиції. Дистанційний запуск є стандартним для кожного Trax вище базової моделі. Сидіння з підігрівом, які є опціональними для комплектацій LS і LT, входять у стандартну комплектацію разом із підігрівом керма на моделях 1RS, 2RS і Activ. Екран інформаційно-розважальної системи збільшується до 11,0 дюймів і до нього приєднується 8.0-дюймова цифрова панель приладів, яка замінює аналогові прилади в комплектаціях LT, 2RS і Activ. Ці моделі також оснащені автоматичним клімат-контролем, кнопковим стартом і USB-портами на задньому сидінні. Бездротова зарядка телефону, адаптивний круїз-контроль, моніторинг сліпих зон, задні датчики паркування, люк у даху та водійське сидіння з електроприводом доступні як опція, так і як стандартне обладнання для вищих комплектацій.
Ми почали цю історію з того, що ви рідко почуєте у 2022 році: ось новий позашляховик, який у майбутньому коштуватиме дешевше, ніж ви б заплатили сьогодні. Ми збираємося закінчити це тим, що ви, напевно, ніколи раніше не читали: давайте відмовимося від цього для лічильників бобів GM. Серйозно. Раніше бухгалтерів Генерального директора справедливо критикували за те, що вони виготовляли погані дешеві автомобілі з урізаними всіма неправильними функціями та вибором дизайну. Але між 26 595 дол. США Bolt EV, приблизно 30 000 дол. США Equinox EV і 2024 Trax, схоже, що Chevy може розпочати серію створення хороших дешевих автомобілів — доступних транспортних засобів, які не зрізають кути там, де це важливо.
Нам потрібно буде покататися на Trax 2024 року, перш ніж ми зможемо винести повне судження про нього, але, принаймні, він виглядає кращою версією свого попередника за кращою ціною.