Вражаючий перший електромобіль Cadillac багатообіцяючий для майбутнього.
Cadillac Lyriq 2023 року, який відкриває майбутнє електромобілів Cadillac, несправедливо критикують ті, хто сумнівається щодо електромобілів загалом і Cadillac зокрема.
Ось який висновок ми дійшли після нашого оцінювання: Lyriq є сильним провісником того, що має відбутися для марки, завдяки його вражаючому зовнішньому вигляду, жвавій динаміці водіння, чудовому рекуперативному гальмуванню та інноваційним елементам.
З точки зору стилю, Lyriq виглядає як частина електромобіля, не жертвуючи своїм дизайном заради аеродинаміки. «Він має той класичний профіль Cadillac з довгим носом і повертається до часів розквіту бренду, з акуратними вертикальними елементами задніх ліхтарів і показними принадами, такими як світлове шоу під час прогулянок і зупинок», — сказав редактор публікацій Крістіан Сібо.
Запрошений суддя та колишній керівник дизайну Ford Морей Каллум ще більше оцінив екстер’єр Lyriq. «Я вважаю, що це найкраща машина з усіх існуючих», — сказав він.
Головною привабливістю всередині є вражаючий 33,0-дюймовий вигнутий екран із чіткою графікою. Незважаючи на те, що думки суддів щодо інтуїтивності інформаційно-розважальної системи Lyriq розділилися, заступник редактора Алекс Лінс вважає, що підхід Cadillac до розділення цифрових і фізичних елементів керування був аргументованим. Зручності включають підігрів, охолодження та масаж сидінь; панорамний люк з сонцезахисною шторкою; стереодинаміки AKG в передніх підголівниках; і висувний ящик на приладовій панелі.
На щастя, Cadillac не занурився в старий кошик запчастин GM, коли справа дійшла до створення Lyriq.Його виготовлені на замовлення сріблясті дверні ручки та внутрішні елементи керування добре зважені, включаючи перемикач покажчиків повороту та вікна. Що стосується фар, просто натисніть кнопку ліворуч на екрані, щоб відобразити меню — жодних символів для розшифровки. Судді також високо оцінили дерев’яне оздоблення Lyriq із вирізаним лазером візерунком.
Його задні сидіння зручні та місткі, з вентиляційними отворами та розетками на 12 вольт і USB для пасажирів. (Приємний штрих: ви можете вставити засувки ременів безпеки в отвір на дверях, щоб вони не брязкали.) У багажному відсіку Lyriq є зручне для зберігання речей під підлогою та місце для зберігання чохла — додатковий простір, який допомагає компенсувати його відсутність. фрунк.
У технічному плані Lyriq використовує платформу для електромобілів GM Ultium і систему керування батареєю, що допомагає одномоторному Lyriq із заднім приводом досягти приблизно 312 миль запасу ходу та пристойного показника 97/82/89 миль на галон e. Судді виявили, що передача потужності від моделі 450E потужністю 340 к.с. плавна, а кермо швидке, з добре амортизованою їздою завдяки гвинтовій пружині.
«У перехідній поведінці Lyriq є дивовижна жвавість і ніжність», — сказав цифровий директор Ерік Джонсон. Сібо зазначив, що потужність «приходить в одну довгу, плавну порцію крутного моменту, схожого на V-8», додавши: «Відображення та зважування акселератора робить Cadillac дійсно легким у керуванні».
Коли справа доходить до зупинки, Lyriq виграє від природного відчуття педалі для електромобіля та пропонує чудове водіння однією педаллю, яка зменшує гальмівний тиск приблизно на 5 милях на годину, щоб забезпечити «плавну зупинку лімузина», – сказав заступник редактора Дункан Брейді.Враховуючи все, що Lyriq пропонує за свою ціну, судді також оцінили загальну цінність Lyriq. «Неймовірно за ціною менше 63 000 доларів з точки зору функцій і асортименту», — сказав Зак Гейл, директор посібника для покупців.
З іншого боку, кілька суддів визнали Lyriq дещо незрілим у деяких областях. Cadillac відклав свій випуск вперед, залишивши такі функції, як Super Cruise, з’явитися пізніше, а такі системи, як система підтримки смуги руху, були визнані слабкими у виконанні, що дозволило йому наближатися до ліній. Судді назвали деякі проблеми з підгонкою та обробкою, в тому числі від запрошеного судді та консультанта з автомобільної промисловості Гордона Дікі, який висловив занепокоєння через тендітну дверну кришку, яка скрипіла, як миша, коли відкривалася.
Ні, він не ідеальний, і його ранній початок міг перешкодити загальній реалізації автомобіля, але Lyriq є вражаючим першим електромобілем для Cadillac і важливим доповненням до сегменту. Це більше ніж задовольнить покупців Cadillac, які розглядають електромобіль, і водночас представляє бренд новому поколінню клієнтів.