кнопка АвторизаціїВхід
x
Вхід для постійних клієнтів
Нагадати пароль
кнопка реєстрації на сайтіРеєстрація
0-800-750-160
093-198-26-07
Не можете знайти запчастину?
Зв'яжіться з нами!

Передзвоніть мені!
Вверх

Приходьте за нотаткою двигуна, залишайтеся заради продуктивності та керованості світового класу, платіть половину поточної ставки та моліться, щоб хтось працював над спрощенням конструкції.

Огляд Chevrolet Corvette Z06 COTY 2023 року: чудова квартира

Зора, мабуть, усміхається на Chevrolet Corvette Z06 2023 року з цієї чудової дороги в небі. Будуть більш потужні та екзотичні Corvette, але цей може представляти собою зеніт американського спортивного автомобіля. Він пропонує золотоволосу комбінацію епічної, лінійної, атмосферної потужності; крутного моменту достатньо, щоб утримувати дві товсті задні шини на межі зчеплення без героїчного електронного втручання; і збалансоване шасі, на яке припадає менше 40 відсотків його маси спереду. Електрифікація передньої осі, турбонаддув цього двигуна та додавання ще більшої майстерності шасі можуть одного разу підвищити всі об’єктивні цифри, але ми, ймовірно, не будемо любити такі Corvette так сильно.
Доторкніться до стартера, і гавкіт гігантського 5,5-літрового V-8 з плоским колінчастим валом розбудить сусідів, перш ніж зупинитися на неспокійному холостому ході 800 об/хв, який завдяки жорстким кріпленням двигуна змушує всю машину тремтіти від відчутного відчуття електрика, яку майбутні Corvette з акумуляторним живленням важко зможуть знайти. «Він вартий своєї ціни лише за звук двигуна», — сказав Зак Гейл, директор посібника для покупців. Редактор функцій Крістіан Сібо додав, що це «звучить так, ніби труби Єрихону виють у вашому вусі».


Більшість суддів робили додаткові кола звивистої траси, шукаючи певні ознаки меж керованості Z06, але знаходили лише свої власні — і це «базова» установка, а не Z07. Seabaugh порівняв реакцію повороту з фізикою відеоігор, тоді як редактор у Мексиці Мігель Кортіна заявив, що рульове управління, мабуть, ближче до Porsche: «Воно пряме, точне та точне."
Наша тестова команда високо оцінила логіку перемикання передач і її здатність витримувати повторювані спринти з пусковим контролем (з найкращими результатами після короткого вигоряння для підготовки шин). Редактор дорожніх випробувань Кріс Уолтон оцінив, що «це не так небезпечно, як це можуть бути деякі автомобілі з центральним розташуванням двигуна», і порівняв роботу педалей додаткових вуглецевих гальм за 8495 доларів США з діями Porsche 911 GT3, які модулюються виключно натиском педалі, а не ходом. . Z06 чітко відповідає нашим критеріям інженерної досконалості.
Наші судді погодилися, що новий Corvette Z06 починає наближатися до драматичних характеристик провідних конкурентів, таких як Ferrari F8 Tributo, Lamborghini Huracán STO, McLaren 765LT або Mercedes-AMG GT Black Series. Те, що його налаштування шасі в режимі Tour пропонують комфорт на рівні або перевищують рівень комфорту початкових варіантів цих автомобілів за приблизно половину їхньої ціни (більше третини ціни варіантів продуктивності), викликало в нас шовіністську гордість і заробило Z06 величезні бали.


Наша похвала двигуну та шасі Z06 була такою ж одностайною, як і наше розчарування загальним дизайном автомобіля. Запрошений суддя Кріс Теодор відчув, що ширша колія та перероблена бокова черпакова графіка покращили пропорції C8 та візуально подовжили автомобіль, але він виявив, що аеродинамічні додатки (і смуги наклейок 70-річчя) додають ще більше візуального безладу і без того «ентузіастичному, незрілому». дизайн».
Іншими критеріями, за якими Corvette Z06 дещо боровся, були ефективність (він стягує податок на споживання бензину від 2600 до 3000 доларів) і безпека (жодне агентство не тестувало Corvette).Але якби новому Z06 довелося трохи пожертвувати в цих сферах на шляху до того, щоб стати живою легендою, добре, ми уявляємо, що Zora не мала б іншого шляху.

x

Дякуємо Вам за звернення!

Наш менеджер зв'яжиться з Вами найближчим часом.

x
Замовлення зворотного дзвінка


x
Запит запчастин