кнопка АвторизаціїВхід
x
Вхід для постійних клієнтів
Нагадати пароль
кнопка реєстрації на сайтіРеєстрація
0-800-750-160
093-198-26-07
Не можете знайти запчастину?
Зв'яжіться з нами!

Передзвоніть мені!
Вверх

Celestiq вартістю понад 300 000 доларів — це вдосконалений, дорогий і виготовлений на замовлення Cadillac, якого ви, ймовірно, ніколи не очікували.

Перший огляд Cadillac Celestiq 2024 року: Cadillac за 300 тисяч доларів потрібно побачити, щоб у нього повірили

Чи справжній флагман Cadillac Celestiq 2024 року? Цей революційний повністю електричний суперседан нарешті отримав форму серійної моделі, довшої за повнорозмірний позашляховик Cadillac Escalade, і оцінений у стратосфері, про яку Cadillac давно мріяв повернутися. Ціни починатимуться від 300 000 доларів США, і клієнти можуть легко додати ще 100 000 доларів, щоб налаштувати його, гарантуючи, що ніхто інший не буде власником такого ж автомобіля.


Той факт, що Cadillac навіть продовжує виробництво Celestiq, так само дивує, як і сам автомобіль. Але ось воно, виконання давнього бажання про флагман. Ідея стала баченням, потім виставковим автомобілем, а тепер — ультра-розкішним седаном, який зберіг майже всі особливості. Celestiq має приблизно 600 кінських сил, 640 фунт-фут крутного моменту, час розгону 0-60 миль/год за 3,8 секунди, запас ходу понад 300 миль і оснащений системою швидкої зарядки постійного струму потужністю 200 кВт, щоб збільшити запас ходу на 78 миль. 10 хвилин. Привід забезпечується акумуляторною батареєю ємністю 111 кВт/год, що живить двомоторну систему повного приводу.


Celestiq (вимовляється як Ceh-LESS-tick) виготовлятиметься вручну в Глобальному технічному центрі GM у Воррені, штат Мічіган, де його було спроектовано та сконструйовано. Запланований випуск складатиме лише дві моделі на день для глобального споживання, починаючи з грудня 2023 року. У процесі складання одночасно буде не більше шести автомобілів. Керівники GM кажуть, що вони вже розмовляють із зацікавленими споживачами.
Президент GM Марк Ройс нещодавно зупинився біля дизайнерського купола, щоб на власні очі побачити прототип готової версії. MotorTrend запитав його, чи буде він купувати такий. Так.Він каже, що його дружина Кім, яка є дизайнером інтер’єрів, приїде, щоб опрацювати деталі їхнього індивідуального автомобіля.


Замовити єдиний у своєму роді Cadillac Celestiq


Усі, хто замовить Celestiq, працюватимуть через дилера та консьєржа, який зв’яже їх із дизайнером GM. Покупець може приїхати до Мічигану, щоб переглянути ідеї та зразки, або дизайнер GM може поїхати до них. Можливий будь-який колір, тому що кожен автомобіль буде виготовлений вручну. Оскільки 115 деталей надруковано на 3D, складні персоналізовані деталі пов’язані лише вашою уявою. Хочете, щоб ваш підпис був вигравіруваний на металевій пластині на приладовій панелі? Готово. Гітарні струни, струни для тенісних ракеток, собача шерсть, пресовані квіти з розарію — їх можна додати, щоб зробити особисте враження. Немає базового автомобіля чи комплектації. Кожен Celestiq буде іншим. На окреслення та завершення всього процесу може знадобитися до 10 місяців.

Ось як Cadillac планує досягти вершини розкішних сходів, щоб зрівнятися з Rolls-Royce, Maybach і Bentley, залишивши Lincoln у пороху. У команди були Ghost і Flying Spur для порівняння, але кінцевим результатом є автомобіль, який не виглядає ні на що інше на дорозі, сказав менеджер з дизайну інтер’єру Трістан Мерфі.
Celestiq виглядає як космічний корабель із довгими млявими лініями та лобовим склом, крутішим, ніж у Corvette, без зовнішніх дверних ручок, гігантським люком і величезним шикарним скляним дахом із вбудованими антенами. Усунення потреби в сонцезахисній навісі або обшивці стелі створює більше простору для голови, і кожен пасажир може контролювати, скільки світла потрапляє на його квадрант даху, що є кроком вперед у порівнянні з опціональним скляним дахом на новому позашляховику BMW iX EV, який може лише запотівати. повна панель.
Потужність космічного корабля
Celestiq є виключно електричним транспортним засобом і використовує акумуляторну систему Ultium від GM з родзинкою. Нова архітектура присвячена Celestiq — принаймні до тих пір, поки ідея настроюваного позашляховика не стане реальністю. Автомобіль використовує ті самі акумуляторні батареї, що й пікап GMC Hummer EV або навіть менший середньорозмірний кросовер Cadillac Lyriq, але в Celestiq вони розташовані горизонтально, а не вертикально, щоб тримати автомобіль низько. І це не той самий макет скейтборду, тому що підлога буде занадто високою.
П’ять батарейних модулів Celestiq мають різну форму та розміщені на різній висоті залежно від місця їх розміщення.Більш високі бігають по центру автомобіля, схожого на лімузин; вони складені дев'ятьма клітинками у висоту під двома передніми сидіннями, 12 під двома задніми сидіннями і лише шість глибоко під ногами.
Космічна рама виконана з алюмінію, більшість панелей кузова виготовлені з вуглецевого волокна, але в дверях довелося використовувати композит, щоб включити датчики, які забезпечують їх відкриття та закриття. Незважаючи на це, автомобіль важить більше 6000 фунтів.
Немає зовнішніх ручок, які псують гігантський бічний профіль; торкніться ємнісної кнопки на середній стійці або дайте автомобілю розпізнати брелок і відкрити двері під час наближення. Використовуйте сенсорний екран центральної консолі, щоб відкрити двері для пасажира, який прибуває.
Повернення Богині
Celestiq також знаменує повернення «Богині», талісмана, який прикрашав капоти Cadillac з 1930 по 1950-ті роки. Богиня з підсвічуванням є на кожному передньому крилі, у скляних поворотних ручках керування на центральній консолі, і вона з’являється на сенсорних екранах.
Лінії герба Mondrian Cadillac повторюються по всьому автомобілю. Вони прикрашають чотири квадранти скляного даху та вигравірувані на боковинах літніх шин, розроблених спільно з Michelin для 23-дюймових кованих алюмінієвих коліс.
Celestiq продовжує фірмове вертикальне освітлення Cadillac, але кожен окремий світлодіод є окремим джерелом світла, а не набором вогнів, а цифрові мікродзеркальні фари з 1,3 мільйонами пікселів на кожну сторону є невід’ємною частиною хореографічної послідовності освітлення та проекції герба Cadillac, що вітає власника, коли він наближається до автомобіля під час увімкнення.Щоб швидко перевірити стан заряду автомобіля, використовуйте в якості вимірювача висоту освітлення вертикальних ліхтарів.

Балування обов'язкове
Інтер’єр виглядає по-королівськи: кожне з чотирьох сидінь має рівний трон з точки зору матеріалів і догляду. У всіх є опалення, вентиляція, зігрівання шиї, лежання, масаж і доступ до екранів. Спереду це 55-дюймовий екран із цифровим блокуванням, тому водій не може дивитися фільм, який відтворюється з боку пасажира. Аудіосистема AKG має 38 динаміків усередині та три зовні як частину системи покращення звуку електромобіля.
Сидіння шкіряні, приладова панель, двері, навіть підлога. Підстаканники та кубіки обшиті замшею. Все, що виглядає металевим, є справжнім металом. Кілька помітних недоліків: жодних парасольок чи ароматерапії.
Celestiq використовує 3D-друк і "flex fab" для створення унікальних деталей. Найбільшим сталевим компонентом, надрукованим на 3D, є центральна частина керма. Для витравлювання тонких символів на ньому використовувався медичний лазер для хірургії очей. Понад 300 деталей було створено за допомогою гнучкого виготовлення, коли машина бере сталеві листи та проколює, згинає, зварює та обробляє їх, випльовуючи готову деталь, яку можна використовувати для розміщення електроніки або центральної консолі, яка проходить по всій довжині автомобіля.


Концепт проти серійного автомобіля
Дуже небагато було вилучено з виставкового автомобіля, щоб запустити Celestiq у виробництво. Щоб відповідати нормам, звичайні бічні дзеркала замінили камери, а заднє бокове скло не можна тонувати. Задні ліхтарі переміщені з люка на кузов, а задній бампер розширюється далі, щоб відповідати нормам протиаварійної конструкції.Але в міру того, як робота над автомобілем продовжувалася, було фактично додано такі функції, як D-кільце з полірованої нержавіючої сталі, яке спрямовує ремінь безпеки, уперше використавши 3D-друк для функції безпеки.
Celestiq має адаптивну пневматичну підвіску, магнітний контроль їзди, активний контроль нахилу, заднє рульове управління, активний задній спойлер і повний перелік систем безпеки та допомоги водієві. Він буде оснащений апаратним забезпеченням Ultra Cruise для допомоги при водінні без рук, але повна функція не буде готова до запуску.
Дорога до флагмана

«Ми деякий час намагалися створити флагман для Cadillac, — сказав віце-президент глобального дизайну Майкл Сімко. Celestiq може простежити свій родовід від концепту Escala, показаного в 2016 році, який колись був на шляху до виробництва з V-8. Коли було прийнято рішення перейти на всі електромобілі для бренду Cadillac, Escala залишилася позаду. Модель зору була створена лише для внутрішніх очей — карикатура до появи нової програми для флагмана — і з цієї ініціативи було створено шоу-кар Celestiq, щоб задати тон дизайну для майбутніх Cadillac.
Щоб створити такий унікальний і виготовлений на замовлення автомобіль, інженерам і дизайнерам довелося відмовитися від минулих практик і думати про автомобіль як про чистий аркуш, який замовник може розробити, з можливістю створювати складні окремі частини за допомогою піщаного лиття та 3D-друку. За словами менеджера з зовнішнього дизайну Такі Карраса, такі деталі, як матова та відполірована оброблена алюмінієва накладка на передній частині капоту, неможливі на великогабаритному автомобілі.
Cadillac зробив сміливий крок, щоб повернути свою розкішну спадщину. Час покаже, чи готові споживачі це прийняти.

x

Дякуємо Вам за звернення!

Наш менеджер зв'яжиться з Вами найближчим часом.

x
Замовлення зворотного дзвінка


x
Запит запчастин