кнопка АвторизаціїВхід
x
Вхід для постійних клієнтів
Нагадати пароль
кнопка реєстрації на сайтіРеєстрація
0-800-750-160
093-198-26-07
Не можете знайти запчастину?
Зв'яжіться з нами!

Передзвоніть мені!
Вверх

Перший Corvette з повним приводом, електрифікацією та — у режимі EV — переднім приводом.

Перший погляд на Chevrolet Corvette E-Ray 2024 року: повнопривідний гібрид швидший за Z06!

Непросто бути Chevy Corvette. Сімдесят років історії говорить про те, що кожна нова модель повинна бути не тільки гідною цієї назви, але й пропонувати кращу продуктивність. Але навіть культовий спортивний автомобіль може досягти своїх фізичних меж і потребуватиме змін, щоб збільшити потужність. Як сказав Скотті із «Зоряного шляху»: «Я не можу змінити закони фізики».
Вкладіть ці слова в уста Теджа Юхтера, виконавчого головного інженера Corvette, людини, яка мусила сказати своєму босу, ​​що C7 з переднім розташуванням двигуна повністю реалізував свій потенціал і єдиний спосіб рухатися швидше — це рухатися посередині двигуна. Звідси і C8, який був визнаний автомобілем року MotorTrend 2020. Але коли ми говоримо про Corvette, ви не можете спочивати навіть на цих монументальних лаврах. Покращення продуктивності Stingray включає Z51, а тепер і Z06.
Представляємо Chevrolet Corvette E-Ray 2024 року, перший електрифікований Corvette з повним приводом, а також технічно перший передньопривідний Corvette лише в режимі EV, де рух забезпечується лише переднім електродвигуном.


Завдяки гібридній силовій установці E-Ray став найшвидшим серійним Vette на сьогоднішній день, здатним розганятися до 60 миль на годину за 2,5 секунди та проїжджати чверть милі за 10,5 секунди, згідно з GM. Це на 0,1 секунди швидше, ніж найшвидший час MotorTrend від Z06, 2,6 та 10,6 секунди. Різниця, кажуть інженери Vette, полягає в додатковому зчепленні. І він, ймовірно, залишиться найшвидшим Vette, поки легендарний значок неохоче не стане повністю електричним.
Ми кажемо неохоче, тому що Юхтер відкрито говорить про те, що клієнти Corvette не хочуть повністю електричну модель.Гібрид E-Ray, який буде пропонуватися як купе за 104 295 доларів США та кабріолет за 111 295 доларів США, допоможе ентузіастам Corvette зануритися в електродвигун. Ідея полягала в тому, щоб розробити гібрид C8, який міг би служити комфортним щоденним для водія навіть у негоду, виступати як великий туристичний автомобіль, який чудово їздить на звивистих дорогах, а також був би надзвичайно швидким, різко кидався з місця, дрейфував і вигорав.
Переконання покупців Corvette переходити на електрику
«Це перший крок, і я думаю, що люди його приймуть», — каже Юхтер. «Вони скажуть: «Гей, зачекайте секундочку, це насправді дуже круто. Я отримую певну перевагу від електромобілів і нічого не втрачаю». Ніколи не було плану щодо гібрида, що підключається від мережі. був би надто далеким мостом.
Частина електромобіля походить від батареї ємністю 1,9 кВт/год і електродвигуна з 6,2-літровим малоблоковим V-8 LT2 без наддуву. Ця комбінація означає, що автомобіль отримує 495 кінських сил і 470 фунт-фут крутного моменту лише від V-8, і ще 160 к.с. і 125 фунт-фут від електродвигуна для комбінованих 655 к.с. і 595 фунт-фут крутного моменту. Гібридна установка та звичайний V-8 з’єднані лише через дорогу, що створювало проблеми з калібруванням, але також дозволяло пристосовувати кожен спеціально до власних сильних сторін.
Крім того, що вони забезпечують трохи більше бурчання, біти EV дають спортивному автомобілю 3 або 4 милі запасу ходу лише на EV у режимі Stealth. Це означає, що ви можете безшумно вповзати та виходити зі свого району, перш ніж V-8 оживе.Цей рев буде посилений, тому що інженери доклали зусиль, щоб усунути звуки, які вони вважали дратуючими, і підвищити більш сприятливі тони від двигуна для гортанного голосу з науково-фантастичним скиглінням. Законодавчі вимоги вимагають штучного звуку для попередження пішоходів, коли автомобіль перебуває в повному режимі EV. Надто багато зусиль і енергії було витрачено на звук, жартує Юхтер. Кінцевий результат: уявіть, що Knight Rider зустрічає Tron.
Нарешті, AWD (і FWD!) Corvette
Юхтер каже, що повний привід — це те, чого покупці Corvette вимагали роками. Це було більше з практичних міркувань, ніж з продуктивності, тому вони могли їздити на своєму Corvette принаймні три сезони. Але до тих пір, поки автомобіль не перейшов на центральне розташування двигуна, механічних рішень не було. Тепер E-Ray використовує потужність від газового двигуна на задній осі та потужність від електродвигуна на передній осі. Це була природна еволюція, враховуючи прихильність GM електричному майбутньому. І технічно, коли він працює лише в режимі EV, він стає першим передньопривідним Corvette автовиробника.

Майкл Катчер, провідний інженер-розробник, каже, що вони взяли E-Ray на Хузер-Пат, гірський перевал поблизу Брекенріджа, штат Колорадо, на тиждень під час розробки елементів керування шасі. Налетіла хуртовина. Троє інженерів, усі з різними стилями водіння, по черзі бігли на гору. Вони зазнали певного ковзання та ковзання, але в усіх випадках змогли пройти. Коли передня вісь має тягу, будь-яке уповільнення або гальмування регенерує енергію, тож усі три інженери також досягли вершини з достатньою кількістю заряду.
Автомобіль забезпечить максимально можливий розряд, але зберігається буфер з точки зору накопиченої електроенергії, тому AWD завжди доступний для максимальної продуктивності та динаміки. Інакше це був би просто важкий повнопривідний автомобіль, каже Катчер, який є одним із багатьох інженерів, які прийшли зі сторони EV, щоб працювати над програмою Corvette.
У рамках програми Chevy провели багато зимових випробувань у північному Мічигані. І так, ви можете придбати зимові шини Michelin із заводу на додаток до всесезонних шин, які постачатимуться на автомобілі.
Відзнаки Corvette E-Ray
По суті, E-Ray використовує шасі та V-8 від Stingray і ширший кузов, а також розміри коліс і шин від Z06. На кожній стороні є новий синій значок E-Ray, доступна обробка в колір кузова та ексклюзивний дизайн кручених п’ятиспицевих коліс. Chevy також запропонує такі опції, як комплект із смугами Electric Blue, чорні наконечники вихлопної труби та вуглецеві ґрунтові ефекти, колеса та оздоблення.Чому немає електродвигуна десь у задній частині автомобіля? Між двигуном і трансмісією просто не вистачає місця, і команда не збиралася переходити до V-6, каже головний інженер Джош Холдер. Тунель між сидіннями заповнений батареями, і був розроблений для цього з початку програми C8, яка завжди включала плани щодо гібридної та чистої версії EV. Ви не можете вмістити більше акумуляторів у цей тунель, і зробити його ширшим не було можливості через обмеження місць для сидіння. Тунель, розміри якого були визначені, починаючи з C5, також є структурним, забезпечуючи жорсткість на кручення, необхідну, щоб запропонувати кабріолет із жорстким дахом, а також купе зі знімним верхом. За словами Холдера, батареї з більшою енергоємністю могли б забезпечувати запас ходу на електричному струмі в 8 миль у майбутньому, але не обов’язково покращували б продуктивність.
Немає приводу з однією педаллю, і він не відповідатиме характеру автомобіля, каже Юхтер. Навіть стоп-старт завдяки новій легкій літій-іонній 12-вольтовій батареї викликав величезні суперечки серед ентузіастів, які боролися навіть із найменшим кроком до електрифікації. «Ми очікуємо, що наші клієнти будуть засмучені», — каже інженер Corvette, який давно працює, зазначаючи, що є кнопка, щоб вимкнути його.
Шанувальники Corvette будуть раді дізнатися, що E-Ray має стандартну систему Magnetic Ride Control 4.0 із трьома налаштуваннями підвіски, а також 20- та 21-дюймові колеса зі всесезонними шинами Michelin Pilot Sport. Літні шини Michelin Pilot Sport 4S доступні як частина пакету Performance.Переваги гібрида
Простий гібрид E-Ray передує технології Ultium від GM для чистих електромобілів. Гібрид Corvette може працювати в режимі електромобіля лише зі швидкістю до 45 миль на годину, якщо батарея має достатньо заряду і ви не жадібні з вимогами щодо крутного моменту. Але принадність маленької гібридної системи та її акумулятора з оптимізованою потужністю полягає в тому, що ви можете вводити та витрачати енергію майже так само швидко, як якби це були ультраконденсатори — важко повернутися додому без повністю зарядженого акумулятора, каже Юхтер. Гібридна система допомагає на всьому шляху до 150 миль/год, після чого передній двигун відключається.
Автомобіль націлений на 80-відсотковий рівень заряду, але натискання кнопки Charge+ надає перевагу максимальній рекуперації енергії до 100-відсоткового заряду для тривалого пробігу на трасі. Автомобіль зберігає дещо більший буфер потужності для продовження поворотів. Ви можете вимкнути Charge+ для останнього кола героїв, яке повністю розрядить батарею до її безпечного буфера. Варто ще раз нагадати: завдяки буферу машина ніколи випадково не стане задньопривідною, що важливо, скажімо, на вершині повороту на бензині.

Зусилля щодо економії палива
Широкий корпус шкодить аеродинаміці, а додатковий двигун, літій-іонний акумулятор та інші компоненти додають ваги. По суті, вигоди від економії палива від гібридизації нівелюються, каже Юхтер. Автомобіль не отримав оцінку EPA, але він очікує, що показники E-Ray будуть схожі на показники Stingray 16/24/19 миль на галон у місті/шосе/комбінованому русі. Ширший E-Ray буде менш ефективним під час їзди по шосе, але може покращитися під час їзди містом на 1 милю на галон завдяки своїй здатності регенерувати енергію та доданню системи стоп-старт.
Як і Stingray, E-Ray має активне управління паливом, яке може вимкнути чотири з восьми циліндрів. Різниця полягає в тому, що додатковий крутний момент на передній осі від гібридної системи дозволяє E-Ray частіше перебувати в режимі V-4.
Гібридна система була найлегшим способом додати повний привід і підвищити продуктивність. За словами Холдера, батарея, електроніка, передній привід, півосі та компоненти охолодження додали лише 231 фунт. Але навіть з карбон-керамічними гальмами, літій-іонною 12-вольтовою батареєю та іншими зусиллями щодо полегшення, E-Ray стає найважчим Vette на сьогоднішній день.
Електрифікація автомобіля мало вплинула на доступний вантажний простір у багажнику. Інженерам довелося трохи втручатися, щоб розмістити деякі труби для теплообмінника, але порушення становить менше 2 літрів (0,07 кубічних футів) втраченого вантажного простору — в основному незначне. Ви все ще можете взяти туди ручну поклажу та рюкзак.
Хто купить Corvette E-Ray?
Модельний ряд Corvette завжди мав чітку ієрархію, і кожного разу, коли ви піднімаєтеся вгору, ви очікуєте ще кращої продуктивності.Є покупці, які хочуть «найкращий» Corvette, що може призвести до володіння трековим скальпелем, який ніколи не потрапить на трасу.
Juechter каже, що додавання E-Ray розділяє сімейство, тому Z06 може бути просто гусеничною машиною, а E-Ray може бути кращим універсалом, який покращує те, що люди люблять у Stingray. Холдер каже, що E-Ray більше нагадує джентльменський GT, а не пишний Z06. Заможні покупці можуть захотіти E-Ray як свого щоденного водія та тримати Z06 у своєму приватному гаражі на трасі.
Гібрид прибув у вигляді твінера та золотоволоски з широкою привабливістю, розбиваючи обкладинку через 70 років після того, як перший Corvette дебютував на автосалоні Motorama в Нью-Йорку.
E-Ray купе або кабріолет
Команда Corvette вважає, що продажі купе та кабріолета можуть бути рівномірно розподілені, що є поточним випадком для інших C8 Corvette. Але керівники кажуть, що вони не будуть здивовані, якщо продажі більше спрямуються на кабріолети, якщо E-Ray купуватимуть перш за все для щоденного використання водієм/гранд-турером.
Corvette E-Ray 2024 року надійде в продаж у другій половині року. Усі Corvette виготовляються на заводі Bowling Green у штаті Кентуккі, і поєднання моделей є гнучким, щоб задовольнити попит. Але завод будує лише приблизно 40 000 на рік, і попит продовжує перевищувати пропозицію. З огляду на довгу чергу бронювань для Z06, на заповнення якої можуть піти роки, деякі з цих клієнтів можуть відмовитися від своїх замовлень і перейти на E-Ray в надії на швидшу доставку.
Що стосується назви E-Ray, то вона була визначена на початку програми. Він розповідає про те, що скати та скати насправді існують.Дизайнер Кірк Бенніон каже, що вони розглядали багато водних істот.
«Ми вирішили відмовитися від електричного вугра», — каже Юхтер. «Погляньте на картинку, і ви зрозумієте, чому».

x

Дякуємо Вам за звернення!

Наш менеджер зв'яжиться з Вами найближчим часом.

x
Замовлення зворотного дзвінка


x
Запит запчастин